hööhh.

asså.. jag är ledsen om der blir listor men det är min tid fördrivt nu så likom ah stå ut! (a)

1. Vem är du? Michaela
2. Ålder: 13
3. Personlighet: jag är världsbäst
4. E-post: [email protected]
5. Stjärntecken: Fisk
6. Jag kommer från: Stockholm
7. Jag bor: Stuvsta
8. Mentalitet: Ha inte för höga förväntnigar , du blir bara besviken
9. Civilstatus: Singel
10. Spel? CS & gh
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? what?
13. Internet Explorer eller Netscape? Explorer
14. Din bästa egenskap: Massor
5. Din sämsta egenskap: lika dant dära..
16. Husdjur: Hund , kanin & fågel
17. Familj: Mamma, pappa och två äldre brorsor
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Mina aramar
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Ingen aning
20. Jag sover: I min säng
21. Djur jag är lik: Chimpans
22. Tror du på något? På mig själv , ja
23. Frisyr: Mest knut
24. Hårfärg: Mörkbrunt
25. Ögonfärg: Bruna
26. Längd: 163 cm 
27. Vikt: 50000000000 kg
28. Skostorlek: 38
29. Gillar: Mina vänner
30. Ogillar: Mycket
31. Favoritmat: Entricote & färskpotatis me bearniessås
32. Favoritglass: Minns inte vad den heter just nu
33. Favoritdessert: Vaniljvisp med någon kaka till
34. Favoritpizza: Kalsong (bara min familj fattar)
35. Favoritdryck: Apelsin saft från BOB! :D
36. Gillar du godis? ibland
37. Isåfall vilken sort? Fizzy bubbels
38. Min favoritdrink: Någon vi hade på nyår med alkohol i sig
39. Min favoritfilm: Step up
40. Min favoritdag: Fredag
41. Min favoritklädesplagg: Jeans
42. Min favoritbok: Alla Varbröder bökerna
43. Min favoritmusik: Allt möjligt
44. Min favoritlukt: Jordgubb
45. Min favoritblomma/planta? Palm
46. Öl eller vin? Öl
47. Liknar du en kändis? Alla liknar vi nån ..
48. Senast köpta skiva: Kommer inte ihåg
49. Senast film på bio: Minns inte
50. Bästa låten i världen: Robbie williams - angels
51. Senast lästa bok: Vargbröder , den 4 boken
52. Favoritförfattare: Hon som skriver vargbröder
53. Skriver du dagbok? Nej
54. Bästa årstiden: Sommar men jag hatarhatarhatar alla bin & flugor och sånt skit!
55. Älsklingsfärg: Gillar alla färger
56. Skulle aldrig ta på mig: Vet inte
57. Vad ville du bli när du var liten? Flygvärdinna , bara för att pappa är pilot xD
58. Blev du det? Vet inte än, men vill inte ens det längre
59. Brinner för: Allt
60. Sportbil eller familjebil? Både och . älskar att åka sportbil (a)
61. Katt eller hund? Hund, katter kan gå och dö
62. Har du nån nojja? och det betyder?
63. Fobier? Jag vet inte
64. Deppig eller glad? Sådär
65. Politiskt insatt? HÖHÖ?
66. Värdesätter du ärlighet? Jo, funkar bäst så
67. Brukar du dra "vita lögner"? Ja
68. Är det ok med vita lögner? Ja
69. Känner du en mytoman? Va?
70. Har du pojkvän/flickvän? Nej
71. Är du kär? Nepp
72. Hur tidigt stiger du upp? Beror på när jag börjar
73. Är det bra eller dåligt? Nej det suger
74. Vem/vilka vet mest om dig? Alice
75. Gillar du att slåss eller? Ah fast på skoj
76. Vad har du på dig just nu? En sov tröja
77. Vad ska du göra ikväll? Ingenting , är ju sjuk -.-
78. När var du senast riktigt full? I februrari
79. Är du seriös? Inte så jätte ofta
80. Hur många väskor äger du? Några , är inte så mycket för att köpa väskor
81. Hur många bilar har du/ din familj: 3
82. Hur många biologiska syskon har du? Två
83. Isåfall, vad heter de? Christopher & Sebastian
84. Hur många timmar sover du per natt? Ingenaning
85. Vem är snyggast i världen? Brad Pitt
86. Vad är du allergisk mot? Ingenting
87. Ska du duscha idag? Ikväll
88. Vad är det för veckodag? Måndag
89. Vad är det för datum idag?  8 augusti
90. Vad gör du nästa år? Ingen aning, går i skolan
91. Är du likgiltig? Nej
92. Hårdrock eller synth? Inget utav dom
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Bodde i tyskland 0-2 år så det är både och
94. Har du utländska föräldrar? Nej, dom är blanding mellan lite saker
95. Gillar du att laga mat? Nej
96. Märkeskläder eller secondhand? Saksamma
97. Hur många par skor har du? 5 st som jag använder
98. Är du sexuellt frustrerad?  Nej
99. Vem är snällast just nu? Casandra Schedin , just nu
100. Var har du ont? Halsen ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0