helg + måndag

tjena mellan bena <3
har inte skrivit så mkt så tänkte berätta lite kort om vad som hände i helgen.
i fredgs var jag me nåra kompisar men de har jag redan berättat om. sen på kvällen va jag barnis åt min syster för mamma va på bio me nåra kompisar och pappa va borta över helgen å motorcykel semseter. så de va jag och vicki . men sen typ vid nio tiden kom michaela. hon hade bestämt att hon skulle sova här så de va ju trevligt. vi kolla på film , och sen somna vi. vi fick gå upp typ vid 10 på lördag morgonen för jag hade match på källbrink och michaela skulle hem. de blev en smarrig frulle med yoghurt och start och sen mars pankaka till matchen. det gick bra, eller inte för min del dåra, men vi vann med 2-0 mot tyresö. men jag har börjat få andningsproblem när jag springer + att vi inte hade några avbytare så jag kunde vila så jag spelade uruselt! aja , sen på kvällen kom sofie, linn (sofies syster), anna (sofies mamma), och sebbe (sofies brorsa) hit på middag. vi hade det jätte kul! och eftersom mamma och anna har känt varandra sen dom var 7 så satt dom och prata jättemkt. m¨åste bara säga att sofie har väääärldens gulligaste lillebror!
dom åkte hem typ kvart över 12. sen på söndan skulle jag igenligen spela match också men jag hade blivit lite sjuk och fått ont i halsen och va skithes, seriöst, mamma trodde jag hade kommit i målbrottet, så illa va det så de blev ingen match för mig. sen runt 1 kom min gammel farmor från dalarna hit och lunchade med oss. det var mysigt. sen på lvällen gick jag upp och hyrde tå filmer. det blev meet the spartans och arn.
idag har det inte hänt nånting, skittråkig dag. verkligen skittråig så pallar inte berätta nåt, men det har ju inte ens hänt något satt vad finns det att berätta ?
pussar från balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0