bananer

Hej , kvällen blev bra det va kul och ah palla förklara jag gich hem ganska tidigt för alla "barn" gick hem så då gick jag också hem (a) jag vet inte vad jag ska göra nu men just nu är mamma jävligt orolig för min brorsas kompis som är här , fredde han har ett sår på sin fot och det är något jätte farligt som har hänt och han kan få amputera bort sitt ben om han inte sköter det rätt och han själv sätter på plåstret och så och ah mamma är ifall sjukt rädd att något ska hända haha. Jag kollar på kingkong just nu föressten men den är typ dålig så jag kollar inte så mycket haha ah , juste en sak. Min brorsa var ju på grönan/stan igår och sen typ vid elva så var det typ en ring där man sprang och hoppa på varandra och så gick min brorsa in där och så hoppade en på honom och så slog crippa (min brorsa) ner honom.. Så han ligger typ på akuten nu fast det är inget farligt men asså ush hur kan man slå ner folk? Aja hare bra / mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0