alla som trodde på de där är dumma i huvet

hej. vill bara säga att om man trodde på att jorden skulle gå under idag är man seriöst helt störd i huvet. alltså, om jorden skulle kunna ha gått under idag så skulle dom kanske ha varnat för det för flera veckor sen, inte en dag innan ? och så skulle de vara på nyheterna överallt och hela tiden ! när jag vakna visste jag inte ens om att "jorden kunde gå under". de va först är jag fick ett kedje sms om att "idag går jorden under, skicka vidare till alla som betyder något för dig" som jag fick reda på det ? det är bara för att alla skriver det på pea och skickar massa kedje mess som folk tror det. det är liskom nästan ingen vuxen som har ens höört om det ? aja , iaf.
idag var de en liiiten sovmorgon så jag kunde sova till 10 i 8. vi skulle gå sörmansleden med skolan. tråkigt -.-
fick gick typ över 1 mil. på vägen mötte vi eiliens (vet inte hur det stavas) . eller vi såg dom aldrig men dom va där, enligt geron.
vi kom hem typ halv 3. då dick jag hem och nu sitter jag här. sjukt tråkig vecka hitills. förutom igår när jag var med sofie. hehe det gick faktiskt bra. sofie tyckte jag var en naturbegåving :P
bye bye / alice

Kommentarer
Postat av: pinnelimpen <3

Hej Alice ! Eller mikaela .. Fin blogg ;) . Ja alice, du är en naturbgåvning om du orkaqde gå en hel mil!!!



Har du f´örresten varit emd i min täävling? Den står under rubriken 31 augusti och är v'ldigt rolig utan att du behöver ha några erfarenheter av det som tävlingen handlar om . Läs så tror jag att du blir intresserad-

KRAM // Pinnelinn

2008-09-10 @ 21:16:48
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0