torsdag

tjena mellan bena bloggers <3 idag har det varit en ganka stressad dag. eller iaf eftermiddag. vi började med bild och jag blev klar med min "teckning" idag :) sen vare msuik som är mindre kul.. sen spanska och sen lunch. flingor blev dt. som sissta lektion hade vi engelska och de va prov ! men jag tror att det gick bra faktiskt. sen när vi sluta hade iza kommit för hon skulle vara med jt. så då fick jag träffa henne :9 de va ganska länge sen faktiskt.. sen när jag kom hem åkte jag och mamma och handla. jag fick ett par nya skor. men jag hittade inga skor till imoron. för då ska jag nämligen på begravning. ändå till malmö. de e min gammelfarmor som har gått bort.. men tåget går typ kvart över 6 på morgonen så vi måste ta tåget som går här ifrån halv 6  så jag måste gå upp4 (!) för jag ska duscha och så innan. men jag kommer hem på lördag igen. mste dra nu .

xo / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0