något är fel

Vad blir ditt namn baklänges? aleahcim onssretep

Har en dröm gått i uppfyllelse? tror inte det
Tycker du att sengångare är söta? lite

Första sporten du gick på? gymnastik

Vad är du mest rädd för i hela världen? att min pappa ska dö när han flyger

Är du mörkrädd? ja

Riktig gran eller plastgran? riktig

Har du någonsin sminkat dig som punkare? ah

Sjunger du på toa? i duschen

Vilket land vill du åka till? australien & nya zeeland

Vad ska du göra NU? nu ska jag kolla på tv
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja
Har du varit med i en rättegång? nej
Senaste piercingen? öronen
Har du varit på ett party? ah
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din syster? har ingen syster
Har du varit utomlands? ja
Vad ska du göra i helgen? någonting
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? vad händer? :) <3
När va du riktigt sjuk senast? det här året för int så länge sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0