m to the ichaela

VEM
Vem är i rummet med dig? mina brorsor
Vem fick du senast sms av? pontus
Vem tänker du på nu? my & emma
Vem pratade du senast i telefon med? lovisa
Vems hus var du senast i? mitt
Vem sa du senast jag älskar dig till? mimmi
Vem sa senast till dig; jag älskar dig? mimmi
Vem önskar du var med dig nu? alice
Vem är din favoritsläkting? min sysling emma
Vem i din skola går dig mest på nerverna? alla

VAR
Var går du i skolan?
huddinge
Var är din telefon? i badrummet
Var är din mamma? ute någonstnas
Var sover du? överallt
Var handlar du mest? vet inte
Var fick du tag i tröjan du har på dig? egypten
Vart åkte du bil senast? kungens kurva
Var i ditt rum är du? är inte i mitt rum

VAD

Vad åt du senast? kinamat
Vad drack du senast? vatten
Vad har du för färg på dina byxor? svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? en pepsi flaska
Vad gillar du mest i skolan? vännerna
Vad har du på fötterna? barfota
Vad är din favoritfärg? alla
Vilken film såg du senast? coverfield
Vad hör du just nu? min pea låt

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än 3 minuter? ja
Sovit i en annan säng? ja
Hånglat på en bio? nej
Hånglat i skogen? ah
Tyckt att din kusin är het? hon är tjej
Sovit naken? som liten
Kört över hastighetsgränsen? ah
Målat om ditt rum? ah
Dansat framför en spegel? hehe ja
Fått hicka? japp
Dumpat någon? ja
Stulit pengar från en kompis? nej
Hoppat i en bil med folk du just träffat? inte vad jag kommer ihåg
Varit i slagsmål? ah
Smugit ur ditt hus? mh
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? händer alltid
Hånglat med en främling? kanske
Älskar eller saknar någon nu? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0