m som i måndag

hejsan dear bloggers. idag äre måndag, första dan i veckan. vi började me idrott. vi körde bög ruggby. vi fick inte taklas så vi hade band istället så om man rykte någons band så hade man taklat den. sjukt, men aja iaf. sen efter idrotten hade vi egentligen no men rolando va sjuk så vi fick håltimme och efter har vi lunch så de blev två timmars håltimme ! :D
och vi pallade inte va kvar i skolan så jag, tilda, marcus, julia, louise, erik, geron, amnge och jakob drog hem till amanda och kolla på film. först började vi se någon som inte va så bra men erik tycjte de så han ville fortsätta se den. men jag, geron, tilda och marcus ville se saw 2. så efter ett tag gjorde vi de. och den va ju ganska å läskig. haha jag är lite fegis när det gäller skräckisar.. så jag hoppade till lite då och då och skrek. sen gick vi upp till skolan igen och hade teknik och spanska. sen gick vi till amanda i typ 20 minuter och kollade lite till. sen va vitvugna att gå. nu är jag hemma och ska starx upp till vårdcentraelen och kolla om jag har astma. ska vara där om en kvart så jag får no sluta skriva nu.
puss / balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0