lista

Namn: Alice Victoria Stahre
Piercingar: öronen
Tatueringar: nej
Längd: 170 cm
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: mörkbrun
Är du kär i någon: inte för tillfället
Önskar du att du bodde någon annanstans: mja..
Tänker du på självmord: nej! haha
Tycker andra att du är attraktiv: hur fan vet jag de ? ;p
Dricker du alkohol: nope
Använder du droger: hatar droger/drogare
Röker du: nej , hatar rökare!
Vilket shampoo använder du: maria nila
Vilken parfym använder du: britney spaers - fantasy
Vad är du rädd för: våldtäksmän
Gillar du att tvätta: haha nej de tror jag inte men jag har aldrig gjort det
Gillar du Berg-och-Dalbana: självklart, bara den inte är läskig (a)

SENASTE..
Film du hyrde:
tror de va meet the spartans
Film du köpte: kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: what i've done - linkin park
Låten du hade på hjärnan: rihanna - whatever you like
Låten du laddade ner: kommer inte ihåg x]
Personen du ringde: mamma
Tv program du tittade på: hål i väggen
Personen du tänkte på: kommer inte ihåg ;p

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
ah tror det
Gråtit över en flicka: kompis , ja
Ljugit för någon: ah, men bara om de varit nödvändigt, hatar falska personer
Varit i slagsmål: jävligt nära på
Blivit arresterad: nop

ANTAL..
Gånger du varit kär:
tror inte jag varit kär på riktigt nån gång
Gånger ditt hjärta brustit: vet inte
Hjärtan brustit på grund av dig: i don't know
Tjejer du kysst: många på kinden
Gånger ditt namn varit med i tidningen: har tappat räkingen
Ärr du har på kroppen: över 5 iaf

SENASTE..
Bok du läste:
gosip girl
Personen du fick mail av: typ msn
Personen du fick brev av: sofie , fast de va typ 3 (?) år sen
Personen du fick sms av: kajsa
Gången hela din familj åt middag tillsammans: länge sen, typ förr helgen
Saken du köpte: tidning

Vad har du gjort idag: vart me michaela, pluggat, kollat på tv
Var det kul: en helt okej slappsöndag
Hur tidigt stiger du upp: runt halv 11 , 11
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra idag: ska gå och läga mig när jag skrivit klart
Är du seriös: japp , och ibland lite mindre
Vad är du allergisk mot: ingenting (a)
Var har du ont: axeln
Använder du hårspray: sällan
Kan du stå på händer: haha ja fett lätt alla som kan böja sig ner kan det ;)
Favorit serie: one tree hill

Håkan Hellström eller The Ark: båda e bögar
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: -
Salt eller socker: beror på
Gillar du ketchup: på makaroner
Är du glad nu: nej  jag e trött -.-
Var du glad igår: på kvällen
Känner du nån som jobbar på sjukhus: japp
Vad dansar du till: bra musik
Stockholm är: sveiges huvudstad
Göteborg är: inget att skryta med
Kan du sjunga: vet inte, sjunger bara för mig själv
Mer värt än guld: mycke
Spaghetti eller makaroner: beror på
Ett land jag helst vill besöka: usa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0