helg !

woho , äntligen fredag :D
alarmet ringde 06.30 så då stängde jag och la mig ner på kudden men, de va inte så jätte smart för jag somna om direkt och valna igen vid 7. så då blev det lite brottom men jag han precis.. jaja kom 2 minuter försent men så är det oftast för mig. de spelar ingen roll om jag går en eller två timmar innan skolan börjar, kommer endå alltid precis i tid eller några minuter försent. fett skumt. aja iaf. första lektion va engelska och de är helt okej. sen har vi matte som är tråkigast och sen so och sen lunch vid 11. och då slutar halva klassen så är lite avis. men nästa termin får andra halvan sluta 11 så då blir de bra :) men de är okej för vi har bara en lektion efter lunch sen slutar vi också satt. vi har no och idag fick vi disikera bläckfiskar !!! uuusssh ! de lukta som fan ! och jag kommer nog inte äta bläckfiskringar på ett tag nu. men det gick bra. typ. sen efter skolan jag amanda och erik hem till mange. satt typ lite vid datan och nörda på bubble trouble. men blev lite sur för erik är så jävla omogen men skit samma x] jag gick hem halv fyra för mormor skulle ringa för jag ska till henne ikväll, eller snart. jag ska sova hos henne och ha de lite mysigt.
men ska ut med sacha nu. ha de bra / alice

 sacha , världens bästa hund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0