big bad boring onsdag

hello . onsdagar är tråkigaste dagen på hela veckan tycker jag . tråkiga lektioner hela dan . slutar sent och inget roligt på tv på kvällen . har i och för sig match ikväll men ah . fast typ det enda posetiva me skolan idag va att de va gröt me socker & kanel och saftsås :) och i just löööve that . sen påvägen hem gjorde jag sellis me henke och frippe en bit . sen kom jag hem och nu sitter jag här kan berätta lite om igår också ;

tisdagar är bra tycker jag för då börjar vi 20 över 9 och slutar med hemkunskap som är gansa så kul faktiskt. vi fick gra choklad muffins. och våra (mina, julias, sergens & ralphs) muffins blev ju helt klart godast ! dom va mega goda :) sen när vi slutade så jag jag ner till ip och mötte amanda för vi skulle träffa kajsa där . haha fast när vi väl satt där så visste vi inte vad vi gjorde där :P haha så jag fråga kajsa varför hon sa att vi skulle gå dit men hon hade typ inte de eller hon hade menat något annat och ah jag orkar inte förklara . men där satt vi och prata och hade skitkul. bara att det var så jävla kallt! och alla va kissnödiga x] men amanda skulle vara hemma senast halv 6 så hon gick lite tidigare än oss för jag skulle vara hemma 6 för då skulle jag vara barnvakt åt vicki (min syster) . men så va tydligen pappa redan hemma så de va ju lite onödigt :p aja , han hade gjort raggmunkar (köpt egentligen) men dom smakade precis som pannkakor :P sen på kvällen va de desperata hemmafruar i tven så då kollade jag på de sen gick jag typ och la mig halv 11 .

xo / alice

 bild på mig och michaela, precis när jag hade kommit hem från thai . love u puffin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0