9 oktober

Thuuuuuseday today. Hur ska jag börja? Hade sovmorgon till nio idag, skönt!
Första lektionen var spanska som vi hade läxa i men det gick ganska bra för mig endå (a) sen hade vi matte prov, ush fyfan vad dåligt det gick! sen lunch och sen bild som jag inte gillar längre -.- och sen hade jag fysik, vi gjorde vårt näst sista labbtest som va coolt (a) och efter typ en halvtimme hade vi prov i det, det gick faktiskt sketa bra, ifall på kommer du ihåg frågorna för alla dom kunde jag , men visste jag ju itne om att det var instuderingsfrågerna också så då svarade jag bara på någro få haha.. Efter skolan så stjusade jag matilda på hennes cykel en bit och sen hoppade jag på emmas cyllek och hon stjusade mig nästan till träskolasset och då gick  jag och mötte mamma vid garaget och åkte hem..
Min brorsa åkte ju in till sjukhuset igår kväll för han gjorde illa sig på sin hockey träning och nu har han fått gummisnoddar limmade i tänderna som ska hålla fast käken så att den ska läka, han blev nämligen taklade av phille och då gick min brorsas käke sönder haha,, tycker synd om dig brorsan!
Nejmen nu måste jag typ äta för jag ska på träning / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0