8 oktober

Onsdag redan faktiskt, jag tycker veckorna går så jävla snabbt.. Hinner inte med någonting. Ifall gick upp vid 06.45 fixade mig och sådär. Sen vid halv åtta så cyklade jag och mamma till hennes jobb så var jag dära tills typ 8 då jag gick till tåget, och som vanligt på onsdagar är det alltid försenat så då missar jag bussen också och får vänta tills 8.37 då nästa gick och jag kommer tio minuter försenat, men som tur var så lakkade inte berit (min syslöjd lärare).
Sen hade vi fysik , vi har tydligen prov imorgon men jag kan det mesta tror jag (a) sen vare spanska, har läxa i det tills imorgon men pontus sa att det var på måndag så nu har jag inte pluggat till det -.-' aja sen vare lunch och då så hade vi pankakstävling! HAHA, jag och Sara tyckte det var en bra ide som vi fick på slöjden så då gick typ alla med på att vi skulle ha det.. Jag kom faktiskt tre, men vi ska inte nämna hur mycket som andra åt för ah . Men Sara vann ifall och två kom Emma och fyra Matilda :)
Sen vare typ hmm.. Musik vare och vi spelade gitarr som vanligt. Gick sådära måste öva lite mera på att "fxa fingrarna" på rätt plats hehe. OCh sist hade vi elvens val , tog bild. Förra onsdagen så gjorde vi en plansch eller något men vi tyckte den va ful när vi såg den idag haha så vi satt där i typ 20 minuter och försökte komma på vad vi skulle göra, men sen funkar allting så nu är den faktiskt klar! Den är till Matilda föressten haha.
När jag My & Aurora gick från skolan så börjar vi typ bråka med jossan, hon har färgat sitt hår dessutom! SKETA FULT , det är gult också blöööö, men ifall så bråkar vi med henne en liten stund haha. Väl hemma så börjar jag städa för farmor skulle ha fest hära ikväll, orkar inte berätta allting vad vi gjorde menmenm, snart ska vi äta tårta och kolla på bilder från när vi var på azorerna!
Ha en bra kväll / Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0