7 oktober

Hejhej. Idag fick vi våra skolfoton, jippi! På klassfotot ser jag sur ut, ba ; Hej jag är arg för att Ingrid inte är här?
NEjjj men ensam var sketa fult, ush det ska ingen få se!
SKollllan idag flöt på som vanligt, gick till kungens kurva (?) på gympa lektionen för jag var inte med, gissa om jag fick ont i mitt knä..Menmen min kära kära pappa hämtade mig och så började vi med vårt Hej kom och hjälp mig snack? Vi pratar om lite allt och driver me varandra allll the time you knoooww!
Nu ska jag snart börja städa och fixa inför farmors lilla fest imorgon, pappa ha köpt 20 champange (vet inte hur det svatas) flaskor. GUdddddd som jag vill ha, jag älskar just den smaken också haha, tro inte att jag är någon som dricker för det gör jag inte. SKa på träningn ikväll, ut bland myggorna och kylan, inte kul -.-'

MEn LAAAAAAAAAAATER / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0