6 oktober

Måååååndag.... Jag gillar inte måndagar , och den här sög verkligen värre än alla andra. Fick veta saker som inte är så jävla kul, vill bara säga att du är falsk! (a)
Nejnej men gick till vivo på rasten och köpte en baguett med my och dom dära. Mamma hämtade mig för jag glömde mitt busskort, eller jag vet inte ens vart det är så. Blev plugg när jag kom hem, får se om nån vill ut ikväll..
Åhjuste idag så fixade jag för min farmors födelsedagsfest som är imorgon, så det kommer bli ett bigt party med bara gamligar i mitt hus (?) verkligen kul, ska försöka vara med någon är att sitta här och höra på dom haha.
Men nej nuuu måste jag dra..

Seeeeey dont wannabe ya / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0