3 oktober

Hellu , måste säga att jag tänkte nu på att det är oktober när jag skrev det liksom två månader kvar till jul :D denajjs!
Hur som helst så är jag sketa trött och sur på playahead , dom stänger av mig på pea så alla bilder jag hade dära kommer jag inte åt nu och så säger dom att jag har ett felaktigt personnummer , men jag menar hallå fanns det att välja 1995 för 4 år sen ? NEJ DET GJORDE DET INTE!!!!!! usch nej dom kan bara gå och ta sig eckelungarna..

Skola idag som vanligt gick till huddinge och där hämtade mamma mig. Ikväll ska jag på min brors hockeymatch och den ska alice också med på , och alice ska sova här hela helgen så nu vet ni! Herrå / Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0