28 oktober

Hejsanbejsan.
känner inte för det här med blogg längre vet inte aja.
Idag så sov Alice över hos mig, vi gick upp vid typ kvart över nio fixade oss och så sen gick vi upp till pressbyrån och köpte frukost! Vid 10 så kom Jessica Vicki & Filip så går vi ner till tåget men det var försenat en hel timme så vi tog bilen till hammarby och tåg tbanan därifrån till hötorget. Vi gick in på buttericks och köpte allt till festen och lite sånt. Kollade runt i affärer sen gick vi och åt kebab :) åkte typ hem sen. Fikade hemma hos Alice sen så hämtade pappa mig & vi åkte till ikea, köpte två fotöljer. Åkte hem satt vid datan och sånt sen hämtade Alice & hennes familj mig och vi åkte till heron, kollade på mamma mia, den va bra!
Och nuuu e jag hära och kollar lite på tv.
Imorgon ska jag på bio med Emma & Alice, ska se hsm3 (a)
Hare bra/ Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0