21 oktober

Tisdag idag yippi!
Började 8.30 idag, har tema vecka i skolan och vi har typ fått hälsa,knopp & kropp något sånt. skit tråkigt men aja. Vi fick grupper igår och då gjorde vi vår aktiviet för alla andra sjuor, alla tyckte våran var bäst! haha ah sen var vi där i typ 2 timmar och sen vare lunch och det va gott! Hade rast och då var det 7c tur att göra aktiviter och då gick vi runt och sådära, var ganska kul men julia & my lyckades alltid välta omkull våra dominikobrickor så vi fick bygga om dom haha.
Men på förmiddagen så hände lite saker, eller hände och hände ska jag väl inte säga men urban kom och hämtade mig och sa att två lärare ville prata med mig och då när jag kommer in så sitter mobbingstemet dära och ska prata me mig för att jag & sara tydligen mobbar en tjej, ska inte säga hennes namn men ah så då sitter jag där och dom hotar mig med polis anmälan och skit, men shit polisanmäl mig då förfan, hon kommer ändå säga att vi kollar på henne hela tiden och skit. Och jag får inte ens kolla på den hära person som vi "utsatt" dåra, får jag inte gå i korridoren utan att kolla runt och råka kolla på henne? SÅ JÄVLA SJUKT! FUCK YOU, HATAR DIG!
Aja, ikväll ska jag inte göra någonting typ, har as ont i vaderna efter min träning igår, fyfan vad jobbigt det var!
Och imorgon ska vi gå till gömmarn & det är en heldag ute i skogen och vi ska typ grilla korv, sjukt tråkigt. ska någ inte gå haha. MENN vi får se hur vi gör (a) hare bättre än mig / Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0