15 oktober

HEjheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Var i skolan today, super kulit. haha jo men det var det faktiskt.
Mitt alarm ringde vid 6.30 och så stängde jag av det och somnar jag om och vaknar 7.20 *fuuuuuuuck* så då blir jag stressad som fan, jag springer upp slänger i mig frukost byter om sminkar mig och det dära sen drar jag iväg till tåget, och duktig som man är så är man i huddinge station och väntar på bussen vid 7.55. Seriöst är man inte bra eller är man bra? ;D Mimmi fattade inte hur jag hann med tåget och allt hah men man är ju bäst (a) men i skolan så hade vi syslöjd, jag och sara har nästan sytt klart vårt ena ben på våra mjukisar nu! Sen vare No, vi bytter grupper idag så då fick vi No, haha fick Florence (tror det stavas så) och gissa om hon är skön? Bästa lärarn fan (a) så typ hela gruppen garvar, hon e så jävla bäst men tyvär fick jag inte sitta breve emma :( Aja sen vare spanska och det va inte så svåårt sen vare lunch, ris grynsgröt seriöst vi är inte spädbarn? SÅ ääääckligt blääää men jag äter det ifall -.- Hade myyyysik sen och jag & sara hittade på en salsa musik som tyå ägde, har jag rätt ELLER ?!?!?!??!?!?!?!?!?! hah bäst (a)
Sen hade vi elevens val, gissa vad vi tog? Bild som vanligt men det fanns ingen plats så vi tog en bok och satt och läste i korridern istället i en hel timma. Sen drog jag Emma & Sara till centrum och köpte lite saker sen drog vi hem till emma och hade funfunfunfunfunfunfunfufnfunfunfunfunfunfun,,men behöver gå till tåget sen för jagskulle hem tårkigt nåååg :(:(:(:(:(:(:(:(:(:( AJA sitter hära med ooont i magen och uttråkad bajjsa.
MEn vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska gå och kolla på tv cya / Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0