12 oktober

Hejhej, slndag idag dåra.. Gick upp vid 8.15 åt frukost och kolla lite på tv fixade mig och gick till tåget och tog bussen till kbrink mötte Josefin dära vi väntade på Frida och Josse K sen gick vi tillsammans upp till klubbhuset och börjde packa änglar. Orkar inte förklara vad det är , men det är en grej så att vi samlar pengar till min friidrottsklubb/grupp.
Sen typ vid halv ett åkte jag & Josefin till fruängen men vi åkte tillbaka direkt till mig och spelade gh lite data sen drog vi till centrum och köpte kladdkaka och åt haha. Aja sen sjusade jag henne till tåget och så åkte hon hem.. Har nyss ätit, blev tvungen för min mamma tycke jag äter dåligt men det jag gör jag verkligen inte!
Menmen hur som helst så mår jag verkligen inge bra, blev yr och mådda as illa i lördags kväll och det har hållt på hela dan, börjar någ bli sjuk och mamma tror jag har feber så är någ hemma imorgon.
Ikväll ska jag kanske följa med min brorsa på hans hockeymatch men jag vet inte för jag mår ju as dåligt.
Men ha en bättre söndag än mig / Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0