tomtegubbar slå i glasen

Söndag it is and söndag it will be.

Godmorgon våra kära läsare, whats up giiiiiirlfriends?
Jag är på ganska bra humör just nu faktiskt, eftersom mamma åkte upp till ica och köpta frukost åt mig, hon tycker jag förtjänar det bästa nu när jag ska göra en grej imorgon. Ifall kan berätta lite igår, jag var bara hemma och kollade på film & tv , kollade på step up så jävlans bra den är! Gick och la mig vid 1 och jag är uppe redan? Men huvudsaken är ju att jag inte är trött ellerhur? :)
Idag ska jag typ till ikea med mamma så jag kan köpa lite grejer till min pappa som fyler år imorgon, fast han är inte hemma just nu och han kommer inte hem förens på onsdag natt ;( Men då har jag längre tid på mig att fixa presenten!
Imorgon ska jag till vårdcentralen och ta ännu flera prover, lite synd så dära. Men nu i fredags började jag mitt nya hälsomsamma liv, inget godis inget läsk inte saft och havregrynsgröt på morgonen! Annars kommer jag dö ha-ha
T a c k  f ö r  m i g , Mickan


 här pratar man med alice i fredags hhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0