today is thirsday

Yes, Thirsday it is. Skolan var som vanligt. Började med bil som jag tycker är ganska kul för det är inte sådär jävla jobbigt som alla andra lektioner. Och så kan man bara släppa allt annat och rita. Brukar alltid rita när jag är deppig och har massor av saker i huvudet. Vet inte hur jag ska förklara men detär iaf skönt att bara sitta och rita, även om jag inte är så duktig på det.. Aja just nu håller vi på med mobbing. Sen så hade vi musik men då sa dom i personal rummet att hon va sjuk and we goes like; YIPPIE! Vi trodde att vi skull få en och en hlv timmars håltimme men icke sa nicke. Vi körde kull i korridorerna och då så kommer ju hon (musikläraren). Men då sa vi att nästan alla hade ått hem för alla trodde de va håltimme så då sa hon att vi skulle slippa lektionen men sen så 10 minuter senare så säger hon att det ät lektion iaf så då blev man ju lite ledsen. Fett taskigt av henne, bara ge falska förhoppningar. Aja iaf. Sen vare spanska och sen luch. Sen hade vi två lektioner och sen slutade vi kvart i 2. Då sprang jag ner till pressbyrån och köpte bussremsa. Har inte fått busskort än :/ Jag, Julia, Amanada, Louise & ilda skulle hem till Tilda. Men de va bara jag och Tilda & Julia som hann med hel-bussen så dom andra kom en halvtimme senare. Där åt vi lite mellis och kollade på desperate som gick i repris på femman. Sen så bytte vi om och hoppade i poolen. Åååh gud vad jag är avundsjuk på dig Tilda! Vill också ha en Jacuzzi! Tänk er att bara hoppa ner i en varm bubbelpool efter fysen. Åh gud. Aja iaf. Där satt vi i nåra timmar och pratade. Hur mycket som helst! Asså fyfan vad mysigt det var. Vi prtade om allt möjligt. Vääldigt många hemligheter och en de va inte alls kul tt höra på.. ush. Men vi hade det så jäkla mysigt tjejer! Vi måste göra om det här.
Sen tog jag 6-bussen hem med Louise. Fast hon skulle av några stationer före mig. Jag hoppade av i stuvsta och vandrade hem. Nä jag kom hem slängde jag i mig lite mat och nu sitter jag här.
Hoppas ni hade en bra torsdag, för det hade verkligen jag. xoxo balle

 
haha förra veckan så berättade jag om att min lillasyster hade gjort illa sig & att hon såg ut som Quasimodo i Ringaren i nottredam. Gämför själva. Vad tycker ni?
(dålig bild)


Kommentarer
Postat av: josefine

stackarn, de är INTE lika men vad har hänt?

2008-11-28 @ 12:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0