t-t-t-toorsdag

Men tjena alla monsterdiggare! Skolan va som vanligt. Slutade kvart i 2. Jag va kvar ett tag i skolan efter att vi hade slutat med amanda, mickis, geron, hilding, erik & magnus.  Eftersom Det är så kallt ute så hade det blivit is på fotbollsplanen så vi åkte där ett tag. Sen kom småbarnen och maximus. Haha och de va nån kille som slog oss med en pinne men då sa typ magnus till honom så då gick han och slog på buskarna istället. Kul man kan ha då ? :P Haha sen efter typ en halvtimme gick vi ner till stuvsta c och satte oss utanför smörgåsboden med filtar och hade veery mysigt. Fyfan vad kallt de va! Mickis hade 5 filtar på sig. Men jag & amanda tyckte de va taskigt att sitta där utan att köpa något så vi köpte varsin morotskaka. Som alla smakade på. Sen drog geron & hilding iväg så då vare bara jag, mickis, amanda och magnus kvar för erik hade stannat i skolan och väntat på nån. Så där satt vi kanske i en kvart till och frös. Sen gick vi in på vårdcentralen och värmde oss. Haha. Sen så skulle mickis ta halv 4 bussen så då satt vi och väntade där med henne. Sen när hennes buss hade kommit va jag tvungen att gå hem för mina föräldrar skulle till Berlin. Så jag gick hem och va me dom typ 10 minuter sen skulle dom iväg. Så mormor & morfar ska bo här me mig & systra mi till lördag. Sen ska vi till farmor i stanoch baka lussebullar och sova där. Sen kommer mama & pappa hempå söndag natt.
Men imoron ska jag till huddinge c och köpa lite grejjer. Har inte lyckats få me mig nån ännu men michaela kanske ska me. Har tagit lite bilder idag men jag hittar inte sladden till mobilen som man laddar in bilderna på datan så jag kan tyvärr inte ladda in dom :/
xoxo balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0