söndag

Jahopp, redan söndag. Har varit hemma sen i onsdags men det känns verkligen inte som det. Nu måste man tillbaka till skiten. Haha. Men jag får tänka posetivt, snart är jag i Sydafrka och där är det högsommar. Gud vad jag längtar!
Vaknade upp hos michaela av att min alarm gick på 20 över 9. Jag skulle egentligen åka fyrhjuling men mamma & pappa hade kollat på vädret så mamma ringde och sa att det skulle regna hela dan så vi bestämde att vi inet skulle åka. Då somnade jag om och vaknade halv 12. Jag och michaela gick upp och åt frulle sen så kom pappa och hämtade mig för vi skulle bort till Min gudmor för hon har köpt radhus och vi hade aldrig vart där så vi skulle dit. Var där ett tag och busade med Alex (kusin) som är 4 år tror jag. Vi kollade på Fåret Saun eller hur det stavas. Haha, det är lite små kul faktiskt. Sen fikade vi lite och sen kom vi hem runt 5.
Och klockan 6 började my favorite One Tree Hill. och my god vad jag blev glad för att Peyton och Lucas gifte sig! Haha ingen kanske fattar men om man kollar på One Tree Hill så gör man det. Jag älskar verkligen den serien. Hoppas att dom aldrig slutar spela in den.
Sen efter det kom Gossip Girl som jag också brukar kolla på. Men det slutade för en kvart sen och nu sitter jag här och skriver.
xoxo Balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0