söndag kväll

Hellou. Va på konfermations grej igår & de va ju kul (?) Haha inte. Men sn åkte jag till farmor direkt för jag skulle sova hos henne så jag han inte blogga något igår. Men hos farmor så bakade vi lussebullar & negerbollar. Det blev skitgott! Så på kvällen mös vi i soffan med varm O'boy och lussebullar. Fick riktiga jul känslor där med snön och allt. Haha.
Sen idag så tog vi bussen till NK för my little'sisstah ville se på deras juldekorationer i fönsterna. Dom va fina fast dom va finare förra året. Farmor handlade några sko och nån jacka där men jag handlade inget. Dom sakerna som jag hittade va waaay för dyra för min plånbok. Sen åkte vi tillbaks till lägenheten. Vi åt sen stjutsade farmor & Anders (farmors man) hem oss. Där väntade mormor på oss. Hon ska vara här tills mamma & pappa kommer hem och deras plan landar runt 11. Så dom är vell hamma 12, halv 1 (?) Dom har ju varit i Berlin.
Nu sitter jag här. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Imoron hoppas jag på att Michaela kan vara me mig för jag vill åka pulka! Det har varit snö i 5 dagar och jag har inte gjort det en enda gång än. Ush.
Aja ni får ha det bra, xo alice


En bild på min nya snygging, Chace Crawford


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0