skämtoside

Tänkte nyss dra ett välkänt skämt från mig men jag tänkte att så kul ska ni fan inte få ha ellerhur?
Ingentligen finns det typ ingen som har samma humor som mig, några är liksom toppen under eliten och dom drar sina skämt och tror att jag ska skratta? Glöm det, jag garvar nästan bara åt mina egna skämt, för jag har svårt för andras skämt dom är verkligen inge kul, som dom tror. Så liksom dom som nu är toppen under eliten sluta dra era wb skämt och försök komma upp i humor eliten, inte för jag tror att det kommer funka för er men ge det ett försök!
Den som faktiskt jag verkligen vet förstår mina skämt och garvar och jag garvar åt hennes skämt är någ Alice, det är nästan bara henns jag skrattar åt, så back off polers, kommer aldirg tycka ni roliga!

Jävligt onödigt inlägg men sant sorligt någ. Önskar att det fanns mer rolia människor som Alice!

Hare/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0