never ever again

Hej igen vänner.
Sitter och lyssnar på min älsklings låt , Kenta - just idag är jag stark. Hammarbys sång och i löve it, den är verkligen så min och alice låt asso!
I miss my Alice Stariiiisch, vi har nästan aldrig tid med varandra längre, ungefär. På helgerna träffas vi men nästan aldirg annars och det suger hästballe!

Jag har väntat så länge på just denna dag och det är skönt att den äntligen kommer, väntat så länge på just den dag och den ger lust när den kommer.

Ikväll ska jag inte göra något, för jag är seriöst för trött på alla människor just nu, hatar alla helvete, varför ska allt bli så jävla svårt. Våran såkallade "vänskap" var bara bortslösat med fucking äcklig tid, om jag visste att det skulle bli så här skulle jag aldrig ens försökt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0