natt är natt och dag är dag.. typ

Arhå hej igen.
Idag har jag vart på ikea och köpte lite saker till pappa sen åkte vi till sea någonting och köpte en sak till vattenskotern och 5000 kr på en båtaffär, det är vad han får i present :)
Vi var på city gross också och handlade mat och där köpte jag en film eller ingentligen var det fyra filmer i en, Meet the spartans, Epic movie, Sports movie och Date movie :) jag älskar dom filmerna, så jag och mamma satt nyss och kollade på Sports movie!
Imorgon ska jag till vårdcentralen och ta lite prover igen sen ska jag hem och äta frukost eftersom jag inte får göra det innan jag ska testa mig haha. Ser verkligen inte fram iemot att komma till skolan, det suger verkligen hatar det!

Simma lungt kram Mickis

 jag och min kära pappa i sommras, saknar mitt långa hår och jag var faktiskt ganska nöjd med färgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0