lista all over again

Stora killtestet;
Gör detta eller få otur i ditt kärleksliv i 5 år framåt, vågar du chansa?

Jag gillar hår som är..
[x] Brunt
[x] Blont
[ ] Rött
[x] Svart
[ ] Färgat i en galen färg

Jag faller för ögon som är..
[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna
[] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[x] I linser som är onaturliga
[ ] Stora
[x] Normalstora
[ ] Små
[x] Som blinkar flörtigt


Jag gillar killar som är..
[x] Långa
[ ] Lika långa som mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[] Utåtriktade
[] Blyga
[x] Vältränade
[/] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[x] Fotbollsspelare
[x] Ishockeyspelare
[ ] Orienterare
[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[/] Ständigt är på gymmet
[ ] Nazister

Det är snyggt när killar..
[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[x] En liten tatuering
[] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos
[/] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Använder kajal
[] Alltid har keps på sig
[x] Har märkeskläder
[ ] Är modenörd
[x] Har häng- inte för mycket.

Detta säger allt om en kille..
[x] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[x] Hur ofta han är med kompisar

Det är gulligt när killar..
[x] Ringer ofta
[/] Smsar non stop
[ ] Är svartsjuka
[x] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[x] Ger mig små presenter
[/] Köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[/] Gråter till filmer
[] Pratar om giftemål och barn
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[x] Kan sjunga riktigt bra
[x] Skriver egna låtar
[ ] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[x] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[x] Slåss för mig

Detta står jag INTE ut med..
[/] Kaxiga killar
[x] Blyga killar
[x] Killar som slår ner folk
[x] Nasister
[x] Överbeskyddade killar
[/] Sportnördar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[ ] Killar som spelar Wow
[ ] Homofober
[ ] Killar som kör moppe
[x] Killar som är i stallet
[x] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk
[x]Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[/] Killar som super sig packade varje helg
[x] Killar som röker och snusar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0