ladies & gentlemen, it's friday

Jahopp, nu har den här veckan och svichat förbi. Och Sydafrika närmar sig med stormsteg. Haha, de där lät lite kul tyckte jag. Men nu äre bara 12 dagar kvar sen drar jag :D
Men som sagt så åkte ju mami & papi till Berlin igår. Och min syster va typ lite ledsen så hon fick sova hos mig. Och haha, de va så jävla kul för när jag skulle gå och lägga mig så vaknade hon, eller hon gick i sömnen fast det brukar hon göra ibland. Men jag frågade henne om hon skulle på toa? Och hon bah;
- Ah..  Haha med skitsömnig röst man hörde knappt vadhon sa. Och så reser hon sig upp och kliver ur sängen och öppnar min garderob och går in där och tänkte gå på toa. Haha men då sa jag att de va min garderob och så visade jag henne till toaletten. Sen när hon kommer dit så börjar hon borsta tänderna. Och jag bah;
- Men ska du borsta tänderna nu?   Och så svarar hon skitsurt;
- Ja !?
- Jaha okej men du har ju redan gjort det?
- OCH !?
Och haha så börjar hon slå mig fast hon sov ju så hon hade inga krafter typ och haha de såg så kul ut så jag börja as garva och så slog hon mig ännu mer men då kom mormor och tog bort henne och la henne i sängen igen.

Sen så vaknade jag runt 7 imorse och åt frulle. My gad jag hatardom som inet äter frukost! Det är så jävla gott med frukost i love it. Brukar alltid äta min speciella yoghurt.
Men började iaf 8. Vi hade engelska som första lektion och vi kollade klart på filmen som vi såg. Den va helt okej. De va en film me Bruce Willis (I love him) & Matthew Perry (love him too) .
Sen hae vi liet lektioner pallar inte berätt om vilka ämnen vi hade och vad vi gjorde för det är så jävla boring att läsa om.
Slutade iaf 20 i 1. Men jag stannade kvar i skolan me nåra och typ prata (?) Eller lysnna på musik och hade lite kul. Men efter ett tag gick dom flesta så då vare bara jag, mickis, ralph & sergen kvar. Haha ralph visade oss någon konstig dans ? Haha de va så jäkla kul ;P Sen när klockan typ va halv 3 så gick vi också hem. Sergen & Ralph skulle på träning och mickis skulle träffa nån kompis. Jag gick hem och parkerade mig här. ´Fast har gjort lite annat också.
Och myyy gad vd jag är hungrig för jag åt vid 11 sisst och åt inte så jätte mkt då. Och mormor håller på att göra oxfilé just nu så jag känner hur det bara vattnas i munnen. Sen bliresoffan och idol.
Vet inte om jag kanske slänger in ett inlägg sen. Får se. Imorgon ska jag upp ganska tidigt för jag ska vara i huddinge kyrkan kl 10 på nån konfermationgrej som slutar 3 -.-
love you all / alice

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0