jag får aldrig..

..någ med listor

Senaste impulsköp: Skor
Bästa fikat: Kladdkaka me grädde
Färg du hatar: Typ ingen
Nåt som gör dej förbannad: Personer som ljuger och inte kan stå för vad dom har gjort
Så får du motion:  Friidrotten
Om du var en blomma: Hmm... Vet faktiskt inte kanske en ros?..
Det dyraste du äger: Något dyrt behöver inte vara någonting som man har köpt så säger min mamma!
Tidigaste barndomsminnet: Det måste någ vara när jag fick min gummihäst som jag hoppade runt med hela tiden
Första frågan du ställer till ny bekantskap: "Vad heter du?" tror jag?
Samlar på : Sånt som jag inte behöver
En bil är en: Sak som rullar på fyra hjul? Nej men jag kan ingenting om bilar. Bara att vissa är fula och andra är snygga
Pryl du inte kan vara utan: Måste väl vara mobilen
Ditt livs aha-upplevelse: Har nog haft flera små aha-upplevelser. Varje gång man förstår något som man inte fattat innan, ni vet
Lyx är: När jag är utomlands och är på spa
Tidningar du prenumererar på: Ingen just nu. Men massor när jag var liten haha
Du gör med 100 upphittade kronor: Det jag känner för
Nån du saknar:  Mona
När grät du senast:  Inatt
När är du gammal: 40?
Svart eller vitt? Omöjligt att välja
Mjukt eller hårt? Beror på i vilket sammanhang. Men min säng ska vara mjuk!
Homo eller hetero? Hetro
Höger eller vänster? Är högerhänt men tycker det skulle vara coolt att vara vänster. Varför vet jag inte
Stor eller liten? JAdu
Loket eller Oldsberg? Vet inte ens vad det är
Göteborg eller Stockholm? Götet!
Landet eller storstan? Både och
Kram eller puss? Båda
Vagn eller buss? Buss
Hyrfilm eller bio? Vad jag känner för
Gräs eller grus? Gräs
Piggt eller opiggt? Piggt
Pasta eller potatis? Pasta
Is eller mjukglass? Isglass
Natt eller dag?  Beror helt på
Felix eller Heinz? Felix i mitt <3
Marsvin eller hamster?  Ingen
Biffig eller slank? Saksamma? Döm ingen efter storlek
Blåögd eller brunögd?  Brunögd
Popsnöre eller sportfåne? Popsnöre?
Naken eller pyjamas? Pyjamas
Peter Stormare eller Peter Jihde? Ingen
Kaffe eller te? Te
Champagne eller ramlösa? Ramlösa.
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Vet inte vad det är för film. Men skulle nog hellre kolla på den
Bakispizza eller bakischirre?  ÖH haha
Förfest eller efterfest?  Gör desamma
Plastbestick eller plastbröst? Plastbestick
7-eleven eller Pressbyrån?  Båda
Plugga eller jobba?  Plugga
Yngre eller äldre?  Bryr mig inte så mycket
Lång eller kort?  Lång
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Det tar tid
Tycker du om ord? OM jag gör
Nämn namnet på en tennisspelare? Björn borg
Finns det någon du ogillar starkt? Ja det gör det faktiskt.
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Jag är väl duktig?
Om någon trycker ner dig, vad gör du då? Jag låter dom fortsätta sitt race, det är inte jag som förlorar på det, utan dem själva. Det är inte jag som är avundsjuk, utan det är dom
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?  Ber alltid om hjälp
Är du svartsjuk? Svartsjuk, tyvär
Vad gjorde du igår kväll? Hmm.. Kolla på sräckisar och var med mamma
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?  Absolut
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? 
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Inte vad jag kommer på
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Ja
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag?  Ja, vad är det ens för dag?
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?  Läkare och sånt skit
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? Chockad typ
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Om jag orkar
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Vi har en fri vilja
 Vad är ditt favoritpålägg? Ost
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Vad är klockan
Är du troende? Nej
Tycker du om stearinljus? Ljus är ljus
Använder du hårbalsam? Varje gång jag tvättar håret
När blir man vuxen? Vissa blir aldirg vuxna
Vilken färg har din tandborste?  En blå
Har du lök i köttbullarna? Nej
Hav eller sjö? Havet är underbart
Har du någon skrivare?  Ja
Har du någon scanner? Ja
Vad har du för väckarklocka? Mobilen
Hur ofta klipper du tånaglarna? Typ varannavecka?
Har du betalat månadens räkningar?  Bor hos mina föräldrar
Använder du hudlotion?  Efter jag duschat
Har du åkt ambulans någon gång? Ja
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Hatar lakrits
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Chips och ostbågar
Tycker du om Dr Pepper? Vad e det
Äpple eller Päron? Äpple
Äter du fiskbullar? Nej
Svettas du mycket? Om jag tränar ja
När klippte du dig senast? Typ tre veckor sen
Vad kollade du senast hos doktorn? Kommer inte ihåg
Har du fått riktig massage någon gång? Japp
Tycker du om rökt kött? Vet inte
Vilken är din favorit på Mc Donalds? Chicken Mc Nuggets
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? McDonalds & Burger king
Platt eller vanlig dataskärm?  Platt
Vad har du för mobiltelefon? Sony Ericsson w..... kommer inte ihåg
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?  Nej, jag dammsög mitt rum
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?  Oreda
Hur stor hårddisk har du?  VEnne
Har du överkast på sängen? Nej
Har du brutit något någon gång? Armen 2 gånger på tre månader hah
Vad är den värsta sjukdom du haft? Oj.. Blev inlagd på sjukhus när jag var tre så men kommer inte ihåg för vad
Har du blivit sövd någon gång? Ja
Lever din mormor? Jadå
Har du varit med på TV? Japp
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Ringa my
Använder du tofflor? Ibland på vintern
Använder du morgonrock? Nej
Är du en Besserwisser? HAha säkery
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? USh fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0