härmapa

michaela älskar listor. asså ÄLSKAR listor har jag märkt. men jag skriver aldrig några så jag tänkte kopiera hennes förra för jag har lite tråkigt och ska snart krypa ner i sängen. enjoy..

Stora killtestet;
Gör detta eller få otur i ditt kärleksliv i 5 år framåt, vågar du chansa?

Jag gillar hår som är..
[x] Brunt
[x] Blont
[ ] Rött
[x] Svart
[ ] Färgat i en galen färg

Jag faller för ögon som är..
[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna
[ ] Bakom glasögon
[x] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[ ] Stora
[x] Normalstora
[ ] Små
[ ] Som blinkar flörtigt


Jag gillar killar som är..
[x] Långa
[ ] Lika långa som mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[ ] Utåtriktade
[x] Blyga
[x] Vältränade
[ ] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[x] Fotbollsspelare
[x] Ishockeyspelare
[ ] Orienterare
[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[ ] Ständigt är på gymmet
[ ] Nazister

Det är snyggt när killar..
[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[x] En liten tatuering
[ ] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos
[ ] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Använder kajal
[ ] Alltid har keps på sig
[/] Har märkeskläder
[ ] Är modenörd
[x] Har häng- inte för mycket.

Detta säger allt om en kille..
[ ] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[ ] Hur ofta han är med kompisar

Det är gulligt när killar..
[x] Ringer ofta
[/] Smsar non stop
[x] Är svartsjuka
[ ] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[/] Ger mig små presenter
[ ] Köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[/] Gråter till filmer
[ ] Pratar om giftemål och barn
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[x] Kan sjunga riktigt bra
[x] Skriver egna låtar
[ ] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[x] Slåss för mig

Detta står jag INTE ut med..
[/] Kaxiga killar
[ ] Blyga killar
[x] Killar som slår ner folk
[x] Nasister
[/] Överbeskyddade killar
[ ] Sportnördar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[ ] Killar som spelar Wow
[ ] Homofober
[ ] Killar som kör moppe
[x] Killar som är i stallet
[/] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk
[x]Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[x] Killar som super sig packade varje helg
[x] Killar som röker och snusar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0