figuren går ut på att leka ett blåbär

Skriver sagor(overkliga) där efter rubriken. Jag tror jag seriöst har något fel i mitt huvud, en hjärntumör har jag säkert, skulle inte direkt förvåna mig, och så bara pang så dör jag. Om jag ska vara realistisk så tror jag att det kan hända när man går runt med fucking huvudvärk varenda jävla dag!

Men bort från mina tråkiga stunder till the funn stuff imorgon, börjar 9.55 istället för 9 :) För vi flyttade fram engelskan för So & Sv går bort för shit hedsen är sjuka yeey! Så vi slutar 11.40 whoooow! Sen ska jag någ.. hmm, kanske in till kinsesika ammbasaden, mamma & pappa ska vara där några timmar för att få nån sak när dom ska till kina.

Nej men nu ska jag faktiskt sova, eller måste först kolla när det über tuffa tåget och super coola bussen går imorgon. Jag vet, det är intressant men jag delar med mig av mitt liv det är min plikt att göra det!

Hare bra vänner hare bra./Michalela

 fy helvete vad jag saknar mitt hår!
scrolla neråt och kolla på inlägget jag skrev idag, när var jag typ nästan blond, jag hade samma hårfärg här egentligen bara att färgen alltid skiftade från dag till dag, så det är så TUFFT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0