.

Amen tjenare. Sitter här och spelar gh4, seriöst det är fan bäst! Men jag suger på trummor, sorligt någ och sjungandet är inge bra, men fan gitarren den slår jag skiten ur alla asså :D nejmen jävla tönt -.-
Vart i skolan idag kan berätta om det haha.
Gcik upp vid 7 och duschade och sen gick jag till tåget tog bussen till skolan, första lektionen var engelska och checpointet var ganska enkel faktiskt. Hade No sen kollade på mossan vilken som var vilken som vi plockade igår senh ade vi ett litet test typ så jag var med Linn och vi kom sist :( Aja sen vare So, dära hade vi ett prov typ också eller vad man säger, det var om danmark så det var ganska lätt men jag vet att jag kommer klara det! Vi slutade efter den eftersom våran svenska lärare är sjuk men vi gick och åt mat och sen letade vi vidare efter saras nyckel eftersom typ nån har tait den. Vid 12.15 gick Sara & Tilda hem och jag & My stannade kvar och hade kul, när klockan var typ halv två så hämtade pappa mig och så åkte vi hem.

Sebastian (min brorsa) sitter just nu och spelar gh4 på trummor :) han spelar bet it med Michael Jackson och den är fett bra så det är nästan så att jag ska upp och dansa i soffan och digga musiken, nej men haha.
ikväll kanske jag ska hem till mattis så ska vi och tjejerna kolla på film och mysa men simma lungt / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0