din mama mama mama på pizza med kebabsås & coca cola

Tjo alla mannar och gubbar & gummor och tjejer!
Kom nyss hem från skolan, och nästan dör av hunger? Men ifall så kan jag berätta om hela min skoldag eftersom jag vet att ni folks älskar att läsa vad jag gör på dagarna i kära skolan..
Gick upp 5.57 för att vara exakt , satt och halv sov framför tven hämtade frukost borstade tänderna och letade kläder, fick bli ett par fula baggiejenas hatar dom men ah, drog till tåget som gick 7.09 drog hem till aurora och gick "innervägen" som vi kallar den för vi vill inte gå källbrinkssvägen för där går alla noobs haha, men när vi var nästan vid my så går hon där coh blir skit gald att hon träffar oss ;) sen träffade vi tobias och gick med honom. Första lektionen var livskunskap, vi fick prata med våran bordkamrat om vem vi irretarade oss på och förklara varför och hur man sulle lösa det typ haha, Sen hade vi typ hm... Språk, vi hade prov och seriöst det gick verkligen sämst! Efter var det matte, alltid lika kul hos Urban asså! HA-ha. Hade lunch vid 11.10 , det var fisksoppa så det bev fyra mjuka mackor för mig isället! Hade bild sen och gud vad jag stör mig på agneta! Bläää för dig, blev klar med min nalle som jag ritat med färg och allt :) Hade engelska sen och henner hatar vi fan mest orkar inte berätta dära men ifall No sen och då gick vi ut och plockade mossa i typ 45 minter haha, efter det slutade vi och jag började gå mot vivo och där hämtade mamma mig.
Ikväll ska jag på träning men jag tror även att jag måste göra min matteläxa för den är så lätt :)
Men hare bra pusshej/ Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0