boring, boring monday

Monday it is, and here we are! Haha, nejmen hej alla bloggläsare. Såg att det är michaelas tur att vara sjuk nu. Haha och att hon härmar mig och laddar ner precis samma filmer som jag :P Haha men dom var faktiskt bra.
Eftersom jag va ganska trött igår så tänkte jag gå och lägga mig i tid för en gångs skull och sova ganska så tidigt. Så jag hoppa ner i sängen runt 10. Men jahopp, självklart så kunde jag inte sova så sista gången jag kollade på klockan innan jag somnade hade den hunnit bli halv 1 -.- Haha så jag försov mig lite men jag han till skolan iaf. Idrott är första ämnet som vi har för dagen och vi skulle ha gymnastik. Tilda var den enda som var glad (hon går nämligen på gympa).
Sen hade vi bio med Rolando och jag fattade typ ingenting men jag fick iaf tillbaka mitt prov och de gick bra :) Ficka alla rätt. Sen hade vi lunch. Det var äckel-päckel mat så det fick bli flingor. Sen hade Erik & Geron och Hilding och vilka det nu var gått ner till centrum ochh där hade dom träffat ett peddo. Amanda följde med några andra ner och kolla men jag stannde i skolan. Aldrig att jag går till ett peddo (?) Aja. Sen hade vi teknik och jag pallar inte förklara vad vi skulle göra för det är inet så intressant. Sen hade vi spanska och sen slutade vi.
Jag went home to my crib men klantig som jag är så hade jag glömt nycklarna men som tur varså va mamma påväg hem så jag behövde inte vänta så länge.
Har träning ikväll, längtar inte precis. Ush vad kallt det har blivit.
xoxo alice

Kommentarer
Postat av: michaela

2008-11-17 @ 18:06:35
URL: http://balleomichow.blogg.se/
Postat av: michaela

jag laddar inte ner samma filmer ;o bara the hottie & the nottie & scary movie filmerna resten som jag har laddat ner gjorde itne du vavavvavavavavava? :)

2008-11-17 @ 18:07:43
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0