Boda Borg

Gick upp kvart i 8 för vi skulle till Boda Borg med laget. Nu är ju sässongen slut så vi skulle ha lite avslutning. Vi skulle samlas halv 9 vid statoil macken eller vad det är nära källbrink.
Det tog en timme att åka dit så vi var där typ kvart i 10. För er som inte vet vad Boda Borg är så är det ungefär som fångarna på fortet. Man springer in i olika rum och får olika uppgifter som man ska lösa. Och så är det som hinderbanor och så. Jag började att springa runt men Melissa och Martina. Sen åt vi lunch runt 1. Vi fick äta tacos. Sen så sprang jag runt med Sofie, Frida J, Amanda, Emma H och Wilma. Fast vi delade upp oss lite men vi klarade iaf en bana tsm.
Sen så åkte vi där ifrån runt 5. Var hemma igen nån gång efter 6. Då sprang jag upp till tv;en och slog påfemman där One Tree Hill var. Sen så vare Gossip Girl. Sen gick jag ner till Mamma & Pappa ett tag. Sen så satte jag mig här vid datan och nu ska jag nog gå och plugga lite.
Men ni får ha det så bra! xoxo balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0