big bad onsdag

Tjo bre zombreros.
Gick upp runt i don't know, 7 ? Började skolan 8.25. Hade jag vet inte tråkiga lektioner sen hade vi lunch 11. Sen hade vi slöjd mn hade "ide-torka" som Bengan sa så jag & marcus fick varsit sudd i hand och sen fick vi börja sudda allt klotter i koridoren. Och vi va såååå duktiga. Seriöst. På tvärtomspråket.
Sen hade vi SO. Sen vare äntligen dax för svenska och vi skulle kolla på film. Jag och Henke gick nån minut innan vi slutade från SO;n så att vi skulle hinna ta våra mysiga fåtöljer. Men dom va borta! Och sen så hittade Elias & Tony fåtöljerna dom bögarna :@ Men så sa Cecilia att vi inte fick ha dom i klassrummet något mer. Och gissa om det skärde i hjärtat :( Så vi fick sitta på bänken. Inte aaaalls samma sak :( Vi kollade på Holes eller Ett hål om dagen som den heter på svenska. Och i'm faling for it. Den är så himmla bra! Och Zero & Sam är så söta!
Sen så när vi slutade va Kajsa & Linnea i skolan så jag, jt, henke, erik, max, magnus och några fler (?) stannade kvar och va där me dom ett tag. Men sen typ halv fyra gick vi hem. Jag hade träning och lite andra grejjer att göra så jag kunde inte vara med nån nå mer. Men när jag kommer hem så får jag världens chock! Haha min lillasyster ser ut som Quasimodo i Ringaren i nottredam med en sån där jättepuckel på ögat! Haha fyfan vad hon såg rolig ut. Hon hade ramlat in i ett trappsteg så det kanske inte va så kul för henne..
Sen halv 6 tror jag hade jag fys -.- Inte så kul. Jag har varit sjuk & borta när dom andra har haft det så jag hade jätte dålig kondition. Och så hade jag ont i hela kroppen men man ska ju inte hitta på ursäkter så jag får vell skylla på att jag inte är så tränad :( Sen kom pappa och hämtade mig. Hoppade in i duschen och sen kollade ja på roomsurvice. Sen satte jag på datan och nu sitter jag här. Chattar med Geron & Kajsa på msn och JAG HAR AILIENS I MIN KÄLLARE :( sad, but true.
xoxo balle

 
såhär såg min syster ut. stackarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0