4 november

Hej!
Berättar lite om dagen.
Gick upp vid halv sex (!) åt fruckost och sånt dära. Gick till tåget vid 6.55 träffade aurora vid träskolasse så hon hänkade också till My. Fick stjus frå My till skolan. Satt i korridoren och gjorde saker sen hade vi svenska, tråkigt (a) Sen vare so med florran eftersom göran är i azorerna, där kollade vi på film och sen fick vi uppgifter, jag jobbade helt själv och se så kom jag långt, det lönar sig att vara självständig. Engelska sen och där var så rörigt så då blev hon sur haha sen vare gympa pallar inte berätta. Hade lunch den va god faktiskt. Matte i oasen, sådära kul men nu var ju maria däre én liten stund :) efter det så vare vita timmen, fyfan vad jobbigt det var i klassrummet. Lider av något allvarligt fel i mitt huvud tror jag? Äh ah, vi slutade efter det men jag stannade kvar och prata med maria i korridoren men sen ville hon att jag skulle följa med in på hennes bild lektion så det gjorde jag, där var emma & aurora. Det var kul att sitta och rita med 7b haha!
Mamma hämtade mig vid 15.30 så åkte vi hem och jag har jobbatlite matte, as lätt den här läxan e.
Aja imorgon ska jag Alice & Amanda ha konfirmation sak i klockargården och sen nån jävla mega mässa i kyrkan? I en HEL timme -.- palla! Men vi höres / Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0