26 november

Hola amigos!

Min dag har vart ganska bra!
Gick upp vid 7 åt lite frukost och gick till tåget, väntade 10 minuter och då var klockan 8 tåget skulle egentligen gå 54 men ah sen så säger dom att att det är 20 miuter frösenat -.- och jag frös dom i i helvetet! Kändes som jag skulle svimma typ men mamma hämtade mig. Började med slöjd, gjorde ingenting förutom att vika upp en sak och nåla, men jag orkar seriöst inte. Sen vare No, vi ska typ inte jobba mera så vi får typ vika pappar oc bygga med det, och nästa gång ska vi göra vatten bomber :) Sen vare språk, hade michelle igen för inggut är fortfarande sjuk. Gick helt okej, Lunch, vet var ganska gått!
Sen musik, jag och pontus blev fett lack på pinot som vägrade funka så vi gickin i lilla rummet och spelade el-gittar piano & trummor, och sen sak JAG äger på det (a) Sen vare elevens val, satt uppe i klassrummet och ritade och spelade spel me pontus, åkte hem sen med lovisa och jag gick faktiskt hela vägen från rosendalsvägen hem!

Ikväll ska jag plugga på min matteläxa Hare bra / m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0