24 november

Hejsan alla glada och pigga kort och långa sjuka och friska roliga och inte roliga. 

Jag är så jääävla gald! För det snöar, i love it!
Idag var jag i skolan. Först på morgonen så gick jag & mamma till vårdcentralen och tog blodprov sen gick vi hem i det stormiga vädret haha åt fruckost och sminkade mig! Mamma stjusade mig till skolan och vi hade egentligen idrott men jag gick aldirg ner till salen utan jag satt och prata med matilda och tilda sen kom sara och my också. So vare sen, fick tillbaka mitt prov, gick hmm.. sådära eftersom jag fick hjärnsläpp medans jag skrev det så jagsvarade inte på 6 st frågor.
Lunch efterm, ganska god!
Hade spanska med michelle för ingrid är fortfarande sjuk, ganska skönt! Matte vare sen, det gick bra som vanligt men det är fortfarande lite tråkigt dära men aja whatever som dom säger i withe chicks :D
Hade livskunskap sen, vi fick sluta 20 minuter senare, mamma hämtade mig och vi åkte till segeltorp för att hälsa på hennes kompis så dära var vi en pytte stund för vi hade bråttom.
Skulle egentligen på träning idag men jag ska någ sluta på måndagar, dels för att jag inte gillar att träna med den andra gruppen och sen för att jag slutar sent och det är jobbigt allting och ah.

Ska snart till Alice och åka pulka, man får ju fan passa på nu när det är snö ju :D
Och juste min pappa fyller år idag! Gratta honom!

See ya don't wannabe ya xo m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0