11 november

Din mama mama mama på pizza med kebabsås och coca cola. Erkänn lite cool va?
Men Hej ifall!
Dagen var okej, gick upp vid sex åt frukost fixade sminket på typ 4 minuter för jag bara hade pyttepytte lite puder och mascara, så känn på den! Gick till tåget 6.55, et var fortfarande fett mörkt när jag gich så det blev lite läskigt. Gick hem till My dit kom Aurora efter ett tag också och så gick vi too tha school tillsammans. Började med svenska, där fick vi en bok och sen drog hon till sjukhuset med sitt barn så vi satt och läste hela lektion istället. Efter så var det SO, vi fick redovisa våra grupparbeten, det gick väl okej antar jag. So är faktiskt något jag gillar haha. Hade gympa sen men jag var inte med för mamma hade skrivit en lapp som jag lämnade till idiot stefan! Aja sen vare lunch, den var rätt okej men åt inte så mycket. Hade matte sen, det är bara jag & sara där för lovisa & pontus är "sjuka" haha, jag & sara fick höra på Marias låt, seriöst hon sjunger så jävla fint! Hon kommer bli en av världens bästa sångerska, jag lovar!
Hade klassråd efter det och kan bara säga att Stefan är den största idioten jag någonsin träffat och jag hatar honom! Aja vi slutade 14 så då hämtade pappa mig med laban.. Det är min brorsas övningsköringsbil och den är skit ful menmen. Började med matte läxan som ska in på måndag men jag blev klar med den idag :) , har ätit midda också och nu sitter jag & kollar på stargate atlantis, det är bra faktiskt.
Imorgon skulle jag engntligen till tandläkarn men jag behöver inte för mamma pågrundav lite olika orsaker! Så imorgon ska jag hem till My och kolla på The Omen! Ska bli lite myspys haha.
Hare bäst / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0