söndagen den 28/12

Hejsan alla små bloggfisar! Vaknade 12 idag. Gjorde inte så mkt. Bara tog det lugnt och städade lite i rummet. Sen klockan 2 åkte vi, familjen, in till stan till farmor. Vi och lite släkt skulle äte middag där. Men först gick vi och bowlade. Det gick vell bra. Not! Haha kom näst sista av typ 10 pers x]. Haha t.o.m med min lillasyster som är 9 kom före mig.. Haha jaja. Iaf. Sen gick vi till hennes och Anders, hennes man, lägenhet. Hon hade lagat Lamfilé med rödvins-sås(oh my gaad vad god den är hon gör den så himla, himlaa god!) och potatisgratäng. Seriöst så borde hon bli gormé-kock! Hon gör så jäkla god mat! Och sen så åt vi nån efterrätt som jag inte ens kommer ihåg vad det hette eller vad det var för det var nån sån där gormé efterrätt som var sjuukt god! Haha. Sen åkte vi hem nån gång innan 7. Kollade lite på tv. Pallade inte va med nån idag heller eftersom jag var lite småsjuk igår. Och jag tänkte ta det lugnt helgen ut. För man vill ju va frisk till Nyår, inte sant? Haha. Längtar! Jag ska fira tillsammans med Michaela och Sofie. Har redan köpt nåra småraketer! :D Det är nog nästan det bästa med Nyår.Alla raketer vid tolv-slaget och så kollar man upp på himlen så är hela himlen fylld med färger. Så himla fint! Enda nackdelen är vell att det kanske inte är så bra för växthuseffekten och det där men jag som faktiskt tänker lite på miljön tycker man får göra undantag på Nyår. För det är inte dag man firar in ett nytt år!
Aja. Ni får nåra bilder på mig och my little'sistaah som sitter och håller mig sällskap här. Ni får ha de så bra!



 




 



 



 
Hahaha hon brås på sin syster, kan inte heller va seriös på bilder x]



 
xoxo balle



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0