palla rubrik

Har suttit och lirat GH i typnån timme. Sen så kollade jag på One Tree Hill. Ingen annan serie slår det programet. Det är så himla bra! Klarar mig inte utan det. Men det slutade för typ en kvart sen och just nu har jag inte så mkt att göra så jag kopierar Michaelas lista. Enjoym så mycket du vill.

PERSONLIGT
Namn: Alice Stahre
Födelsedag: 3 April
Smeknamn: Balle, Alle-Balle, Charlie men oftast Alice
Ögonfärg: Grön
Hårfärg: Just nu mörkbrun men min naturliga hårfärg är blond
Längd: 171 cm
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Vädur
Skostorlek: 39
Är dina föräldrar skilda: Nope
Dålig vana: Äter för mycket sötsaker

FAVORIT
Färg: Lila
Sport: Fotboll
Godis: Choklad
Affär: H&M, JC, Gina m.m
Helgdag: Fredag
Årstid: Vinter och sommar

HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån: Mm, men bara nån timme eller så
Sovit utomhus: Haha japp :)
Spytt i skolan: Nope
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Haha vem har inte ? ;P
Varit på scen: Yepp
Retats: Haha ahrå


DU
Svär: Ibland
Sjunger bra: Haha mja, hur vet man ?
Duschar dagligen: Varannan dag
Vill gifta dig: Förmodligen nån gån i framtiden
Kommer överens med dina föräldrar: Ja oftast
Äger en ipod: Japp, 2
Sover med gosedjur: Hihi ja.. och hon lever! Nejmen min hund sover i min säng


THIS OR THAT
Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: Båda
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Beror på men mest jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Båda
Adidas/Nike: Adidas
Kakor/paj: Paj


KAN DU
Gå ner i splitt: Haha nej och har aldrig kunnat
Skriva med båda händerna: Kan men det är väldigt svårläst om ja skriver med vänster
Vissla: Japp
Blåsa en bubbla: Japp
Ha dina ögon i kors: Japp
Nudda näsan med tungan: Nope


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Sacha
Du pratade i telefon med: Michaela
Du kramade: Sacha
Du skällde på: Mamma
Du sportade med: Laget


SENAST DU
Skrattade: Igår kväll
Grät: ...
Filmen du såg: Scary Movie3


VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: Ett höghus
Lyssnar du på musik nu: Japp, gör de hela tiden
Vad har du på dig: Jeans och tjockiströja
Vad är det på din musmatta: Ett tråkigt dell märke -.-
ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 3
Dricker du mjölk: Alltid
Person du hatar mest: Säger jag inte
Vad borde man uppfinna:
Är du ett hälsofreak?: Tror inte det
Värsta vädret: Regn och gråt och kallt



Ni får en låte med Oasis också. Men det är inte så bra ljud :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0