oh no, not you again

Tjenenixen, hur mår ni efter julafton såhär? Efter all julmat och godis, själv är jag hur trätt som helst.

Julafton igår då var väl okej, lika tråkig som alltid.
Morfar, du måste verkligen kämpa, jag vill inte att du också ska försvinna.. Jag älskar dig

Aa, som sagt så händer det grejer med morfar menmen.
Fick massa saker igår men pallar ite berätta massa pengar och sånt också.
Idag har/ska jag inte göra något speciellt för jag är för trött, ska ta ett skönt bad i karet och sätta på en bra film sen!
Men ha hare vänner / M

 little me igår, det var ifall linnet jag hade på mig igår :)

Och juste, jag ska fira nyår hemma hos Alleballe :D loveya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0