my arms keep missing you

Heeeeeeeeeeeeeeeej homies. Har ni en goodie kväll eller vadåå?
Det har inte jag! Har untegångsförbud idag no idea varför menmen. Har nästan vart bänkad framför tv hela eftermiddan, såg nyss att american pie; the naked mile kommer på tisdag! YEEEEEES pus på den hah.
Men back to the day, Gick upp vid halv tio och käka frukost klädde på mig och det gamla vanlig sen satte sig hela familjen i bilen och vi drog till huddinge hockeyhallen och lämnade min ena brorsa för han ska på nån hockey cup uppe i norrland eller nåt. Vi drog vidare till kungens kurvish, daddy cool köpte en kamera och vi drog till onoff där vi köpte en bärbar till mig, fast den får jag inte förens min födelsedag -.-.
Åkte hem och fixade lite saker sen åkte jag & min andra brorsa till hockeyhallen och där var hans kompisar och då spelade vi hockey och fan vad jag klassade dom! Och dom ska vara hockeyspelare, tjena på er också..
Kom hem och precis där började min tv eftermidda ojoj, jag är jävligt tvnörd kollar på film varje dag och nej fan får inte bli filmberoende igen.. Aja har ifall dushat och är ren och fräsh!
Men ska kolla vidare på flash gordon ,
Simmi lungt xo m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0