mobilsak

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
ah

Vad står det i ditt tredje?
ja det kan vi <3
Och vem var det ifrån
aurora

Är han/hon snygg
alltid
Smsar ni ofta?
ja varje dag typ

vad står det i ditt 18:e sms?
haha det är bra träning (a) <3

Och det var ifrån?
Emma Helsing

Är han/hon farlig?
skojja inte!

Hur farlig?
Man får blåmärken..

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Aurora, charlie, emma helsing, mamma, pappa, my,sara,lovisa s, pontus s,jossan j, kusin, pontus b,ida,mimmi, joselicious, hobbe, nickan, vikkan,
Smsar du ofta?
Ganska

Hur många sms har du skickat?
26420 sen i juni typ

Hur många mms?
21

Är du beroende?
Förut var jag det

Vem ringde du senast?
charlie

mottagna samtal
venne

snyggast på din kontaktlista?
hemligt

Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
ballonger från idag när vi firade matilda i skolan :)

många bilder har du på mobilen?
305

Vilken är din favoritbild?
bild på mig & alice på mitt land i sommras :D

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
Röd/guld mobil , en walkman, denh ar en svart lucka som egentligen ska vara röd men jag har målat nagellack på den, det är en w660i typ

har du varit helt ärlig nu?
ja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0