loooorday

Heeeeeeeeeeeeeeey!

Går direkt till min dag för jag har mycke saker just nu att göra Sooo
Inatt var jag på sjukhuset inget vi ska prata om. Kom hem vid 7 tiden ungefär gick och la mig på dirr.
Vaknade vid 11 någonting, satte mig vid datan och käka frulle. Vid 3 hade jag träning, det är okej men det är fortfarande med den dära jävla andra gruppen som jag hatar -.- Aja slutade vid 555555555555555. Åt middag och duschade. Sen kolla jag på Harry pottaa! Är och kommer förbli en av dom bästa filmerna som finns, efter pirates of the carabien filmerna såklart hehe..
Och imorgon ska jag kanske på bio med mamma & mormor eftersom mormor fyller år! Sen efter det ska vi någ hälsa på morfar på sjukhuset.. Jag vet att du klarar det, du överlevde cancern och då ska du klara den här, jag vet att du hatar sjukhus och hellre somnar in hemma men gubben du får vård här. Jag finns med dig, jag lovar! / M

 skönare människa kan inte finns, min alldeles egna morfar! <3

Och till de alice skrev, visst vi har 5 datorer men heeey vi är 5 i familjen också och du ver ju hur mina brorsor är. Wow & cs 24. Desutom så har min data 3448692225354 virusar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0