haha

DIN OMGIVNING
1. hur många är det i din klass? 27
2. känner du några som röker? ja
3. hur många är ni i eran familj? 5
4. har ni några husdjur? hund kanin & en fågel

OM DINA VÄNNER
1. har du någon riktig vän? ah
2. hur många vänner har du? ränkar inte
3. vilket kön är oftast snällast? killarna, blir inte lika mycke bråk
4. hur ser dina bästa vänner ut? mina vänner är dom snyggaste jag sett
5. vem är din bästa vän av det andra könet? Pontus Skoglund & Hampus Smith

OM MUSIK
1. vad är musik? gör min dag
2. vad lyssnar du på? min musiksmak är annorlunda
3. vad är dålig musik? same shit diffrent name
4. har du något favoritband? Nepp

TRAGISKT
1. känner du dig värdelös? alltid
2. röker du? nej
3. har du någon gång försökt att begå självmord?
4. har du någon gång gråtit dig själv till sömns? japp
5. har du någon gång provat droger? tror inte det
6. har du någon gång provat alkohol? ah
7. är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med? har väll haft
8. är det någon som har sålt alkohol till dig? venne

OM KÄRLEK
1. är du kär? nej
2. vad tycker du om kärlek? if you want to break your heart give it to a boy
3. har du någon gång varit olyckligt kär? yes
4. vad är det längsta du har varit kär i någon? det längsta är två månader
5. är du homosexuell? fattar inte vad det betyder
6. tänker du gifta dig när du blir stor? kanske
8. tror du på kärleken? fattar inte det dära
9. är du tillsammans med någon nu? nej
10. med vem då? ingen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0