friday

Tja vänner! Äntligen jullov!

Idag vare avsluting vi började 9.40 jag gick hem till emma på moronen sen kom aurora dit och så gick vi. Börja kolla på film fick rast hade samlig i typ 10 minuter hade lunch men jag åt ingen så jag satt och prata med malika och harem, sköna brudar det dära asså!
Sen vare typ en liten samling igen sen lsutade vi, prata med mina lärare om lite saker.
Sen hämtade jag sakerna i mitt skåp och redde ut nåra saker med mina vänner.
p&m hämtade mig och så drog vi hem

Ikväll har jag noo idea vad jag ska göra, har utegångsförbud såååååå blir väl älsklingsserien hela kvällen/natten för min del.
Juste pappa & jag ska snart in till stan och hämtade hemmabiosystemet haha sen ska vi köpa kinamaaat yeeey, me <3 kinesfood!
/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0